KULTURA BISUALA

Kultura bisuala, guregan eragina duen guztia dela esan dezakegu. Izan ere, gaur egun, irudi asko ikusten ditugu eta zer esakin ez haur txikiek.
Didaktikako irakasgaian, errealitatea eta erakusten digutena alderatu dugu.
Haurtzaroan eta hezkuntzan ematen diren kasuak azaltzeko irudikapen hau egin dut:

https://prezi.com/6vqnvgpnqfdm/edit/#4_95982358

Haurtzaroari dagokionez, automatikoki hainbat irudi etortzen zaizikigu burura eta irudi horien ezaugarri antzekoak izanen dituzte . Horrelako irudiak imaginatzen ditugunean, poztasuna, alaitasuna, kolerez beteriko argazkiak, ume politak, etab. etortzen zaizkigu burura, 
Haurtzaroa mendebaldeko ikuspuntu batetik idealizatuta dago, baina badira beste errealitate batzuk. 
Hainbat herrialde txiroetan esate baterako, umeak ere haurtzaroko etapatik igarotzen dira eta dena ez da pentsatzen dugun modukoa. Bertako baldintzak direla eta, beste era batera igaro behar dituzte urte hauek eta batzuetan esfortzu handia egin behar dute ingurukoek ahalik hobeto igarotzeko.






Irakaskuntza definitzeko aldiz, honako argazki hauek aukeratu ditut. Bereziki, ikaskuntza/irakaskuntza ideala imaginatzen da eta hori da ere komunikazio bideetan erakusten digutena, Baina jakin behar da ere, lehen aipatu bezala toki ezberidnetako kultura, baldintzak edo bizimodua dela eta guztiz ezberdina izan daitekeela. 
 Hau da, irakasleak edukiak ikasleei transmiititzeaz arduratuko da, eta metodología berdina erabiliz (liburuan oinarrtiuta). Beraz, ikasleak rol pasiboa edukiko dute, parte hartze eza.
Argazki hauetan ikus dezakegu irakaslea irakasten dagoela liburuaren edo metodologia baten bitartez eta Ikasleak aspertuta ageri dira ez dutelako interesik ikasten ari diren kontzeptuetan.



Konklusioz, ikasi dudana, ikaskuntza esanguratsua izateko edo gauza berriak jakiteko ez gara gela baten barruak eserita egon behar 6 orduz. Esperimentazioaren bitartez eta ikasleak haien kabuz gauzak egiten ere gauza asko ikasi daitekeela.





Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

IKASKUNTZA ESANGURATSUA ETA KONSTRUKTIBISMOA